راهنمای خرید محافظ تشک ارزان
نوشته شده توسط : ali

مشخصات پد محافظ تشک رویال

 

 

با توجه به غیر قابل شستشو بودن تشک، بهترین راه برای حفظ تمیزی و دوام رویه تشک خرید محافظ تشک می باشد.

 

تشک دارای ۴ ضلع الاستیک است که به عنوان روکش روی تشک قرار می گیرد و از کثیف شدن سطح تشک جلوگیری می کند.

دارای پارچه ضد آب و مایع است که از نفوذ مایعات به سطح تشک جلوگیری می کند.

ابعاد عرض ۹۰، ۱۰۰، ۱۲۰، ۱۴۰، ۱۶۰، ۱۸۰، ۲۰۰ و ۲ متر تهیه و روانه بازار شده است.

دلیل خرید محافظ تشک چیست؟

رویه های تشک ممکن است به زیبایی دکوراسیون اتاق خواب شما نباشند، اما اگر از آن ها در کنار تشک خود استفاده کنید، می توانید مطمئن باشید که تشک شما برای سال های آینده سالم خواهد بود.

بارها خریدار فکر می کند که فروشنده می خواهد محافظ تشک را به هر قیمتی که ممکن است بفروشد تا سود بیشتری کسب کند. اما این طور نیست، در ادامه این مقاله دلایل خرید پد محافظ تشک را توضیح خواهیم داد.

 

۱- برای جلوگیری از پارگی تشک

خرید محافظ روکش تشک از ساییدگی و خوابیدن و سایش جلوگیری می کند و از طرفی از آن محافظت می کند. اما حواستان باشد که تشک به مرور زمان کثیف شده و ذرات ریز وارد تشک شده و در داخل تشک تکثیر می شود و یا قسمت هایی از آن می شکند. برای حل این مشکل توصیه می کنیم از محافظ تشک، پد تشک یا روکش تشک استفاده کنید.

 

۲- خاصیت ضد آب محافظ تشک

یکی دیگر از مزایای خرید محافظ تشک ضد آب بودن آن است. این ویژگی از ورود هرگونه مایعی مانند عرق انسان به تشک جلوگیری می کند. به این ترتیب کثیفی زیر لایه تشک جمع نمی شود و منجر به تشکیل کپک نمی شود.

بنابراین این محافظ ها برای کودکان مبتلا به بی اختیاری ادرار و یا برای حیوانات خانگی که روی تخت می خوابند و برای انواع تشک ها از جمله تشک های دانلپ، تشک های مهمان و غیره مناسب هستند. برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت محافظ تشک رویال می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

۳- خاصیت ضد حساسیت محافظ تشک

یکی از مهم ترین عوامل ایجاد آلرژی به وسایل منزل، گرد و غبار یا حشرات است. این حشرات از پوست انسان تغذیه می کنند و در اطراف تشک رشد می کنند. بهترین راه برای مقابله با آنها خرید محافظ تشک رویال است؛ زیرا خاصیت ضد حساسیت دارد و محیطی سالم و تمیز برای خواب افراد ایجاد می کند.

 

سایر آلرژن ها، به ویژه برای افراد مبتلا به آسم، انواع کپک، پوست حیوانات و کپک هستند که به راحتی وارد تشک می شوند. برای جلوگیری از این امر می توانید از پد محافظ های تشک رویال استفاده کنید. برای اطلاع بیشتر از قیمت محافظ تشک رویال به سایت نمایندگی فروش تشک رویال مراجعه فرمایید.

 

محافظ تشک چیست و چگونه استفاده می شود؟

بیشتر زندگی همه افراد به خواب و استراحت روی تشک می گذرد، بنابراین مراقبت از تشک طبیعی و ضروری است. با توجه به اینکه نمی توان تشک را با ابزار و روش های معمولی شستشو داد، باید از روکش تشک قابل شستشو استفاده کرد تا به پارچه تشک آسیبی وارد نشود. اما در پاسخ به این سوال که رویه تشک چیست و چه کاربردی دارد؟ باید گفت که پد محافظ تشک در واقع پوششی برای تمیز نگه داشتن تشک است که از نفوذ مایعات، باکتری ها، مواد حساسیت زا، گرد و غبار و … به سطح تشک جلوگیری می کند.

 

این روکش قابل شستشو است و هر زمان که بخواهید می توانید آن را از روی تشک جدا کرده و از آلودگی تمیز کنید.

 

مزایا و کاربردهای خرید محافظ تشک

جلوگیری از ساییدگی و پارگی تشک: تشک های اصلی معمولا دارای روکش پارچه ای هستند که تا حدی از تشک در برابر آسیب و تصادف محافظت می کند.

این روکش ها به مرور زمان آسیب می بینند، بنابراین استفاده از محافظ تشک با دوام و باکیفیت برای محافظت از تشک خود در برابر پارگی و سایر خطرات مهم است.

 

عایق رطوبتی: محافظ تشک ضد آب از نفوذ آب، مایعات و عرق انسان به داخل تشک جلوگیری می کند. محافظ تشک ضد آب برای افرادی که هنگام خواب زیاد عرق می کنند، افرادی که عادت به خوردن و آشامیدن روی تشک دارند و همچنین خانواده هایی که رختخواب را خیس می کنند بسیار مناسب است.

 

ضد حساسیت بودن محافظ تشک: کنه ها و گرد و غبار از عوامل بسیار حساسیت زا هستند. این کنه ها از پوست مرده انسان تغذیه می کنند و در پارچه تشک رشد می کنند. بنابراین یکی از مهم ترین روش های مقابله با عوامل حساسیت زا خرید محافظ تشک های ضد حساسیت است.

 

ساس ها حشرات کوچکی هستند که در تشک ها رشد می کنند. زیرا از خون انسان ها و حیوانات تغذیه می کنند و ترجیح می دهند در تشک ها و انواع بالش های نزدیک به منبع غذایی زندگی کنند. یکی از راه های مقابله با ورود ساس و حشرات کوچک خرید محافظ های تشک زیپی است که تمام تشک را می پوشاند، در نتیجه ساس و انواع حشرات کوچک راهی برای نفوذ به تشک شما پیدا نمی کنند.

خرید انواع محافظ تشک

محافظ تشک شش ضلعی: یکی از بهترین انواع محافظ تشک، محافظ تشک شش ضلعی می باشد. این محافظ تشک شش ضلعی دارای زیپ است که کل تشک را می پوشاند و در نتیجه از ورود کثیفی، مایعات و هرگونه مزاحمت به تشک جلوگیری می کند. محافظ تشک شش ضلعی تمام تشک را به عنوان روکش پوشش می دهد و سلامت تشک شما را تضمین می کند.

 

هنگام خرید رویه تشک شش ضلعی باید دقت کنید که دندانه های زیپ بسیار کوچک باشد تا حشرات نتوانند وارد تشک شوند.

 

خرید محافظ تشک پنج طرفه: بر خلاف محافظ تشک شش طرفه که کل تشک را می پوشاند، محافظ تشک پنج طرفه این ویژگی را ندارد و تنها قادر است سطح تشک را از آسیب و حوادث احتمالی محافظت کند. از آنجایی که این محافظ فقط سطح تشک را می پوشاند، نمی تواند از ورود انواع کثیفی ها و حشرات مضر به داخل تشک جلوگیری کند.

 

محافظ تشک ۵ طرفه طراحی فشرده ای دارد و باید پس از پوشاندن کامل سطح تشک به دو طرف تخت کشیده و متصل شود. پد تشک پنج طرفه کاملا ضد آب بوده و از نفوذ آب به داخل پارچه تشک جلوگیری می کند.

 

انواع پارچه محافظ تشک

برای تولید محافظ تشک از پارچه های مختلفی استفاده می شود که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند.

 

پارچه نخی: همانطور که می دانید پارچه نخی بسیار نرم است. محافظ تشک با پارچه نخی به دلیل نرمی و راحتی در بین افراد بسیار محبوب است، خوابیدن با این محافظ باعث می شود احساس راحتی کنید و خوابی خوب و راحت را تجربه کنید. همچنین محافظ های تشک نخی برای افرادی که پوست حساسی دارند عالی است.

 

پارچه مخمل: همانطور که می دانید پارچه مخمل لطافت خاصی دارد. محافظ تشک مخملی یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین محافظ های تشک می باشد و افراد زیادی تمایل به خرید این محافظ تشک را دارند. برخی از پارچه های مخملی از کتان ساخته می شوند، اگرچه می توان از الیاف مصنوعی مانند پلی استر در تولید آنها استفاده کرد. محافظ تشک مخملی بهترین نوع محافظ برای تشک شماست زیرا;

 

دارای ماندگاری بالاست.

خاصیت ارتجاعی و انعطاف پذیری زیادی دارد.

ضد آب است.

به راحتی شسته می شود.

پارچه بامبو: بامبو گیاهی با نی های بسیار بلند است. از آنجایی که این پارچه دارای انرژی تجدیدپذیر زیادی است و از بافت گیاهی ساخته شده است، دارای منافذ ریز زیادی است. سوراخ های کوچک در محافظ تشک بامبو باعث می شود هوا از محافظ تشک عبور کند و از تعریق افراد و ایجاد بوی نامطبوع در هنگام خواب جلوگیری می کند. پد تشک بامبو دارای خاصیت ضد آب و مقاوم در برابر رطوبت است، این محافظ از رشد و توسعه باکتری ها در داخل تشک جلوگیری می کند.

 

پارچه پلی استر: پارچه پلی استر بسیار مقاوم و ماندگار است. از مزایای خرید محافظ تشک پلی استری می توان به قیمت مقرون به صرفه، کیفیت بالا، خنک بودن و شستشوی آسان آن اشاره کرد.




:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 78
|
تعداد امتیازدهندگان : 24
|
مجموع امتیاز : 24
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: